Edos1212 31+5 de girdim ilk nst ye sancım çıktı salmadılar o gün 4-5 kere girdim nstye servise yatışım verildi 1 gün serum falan takımdım ertesi gün düzeldi taburcu oldum. Doktorunuz söylemese bile siz rica edin bence çünkü ultrasonda ve bende hiç birşey çıkmamıştı