Merhaba arkadaşlar yine ben. 16 ocakta lekelenme ile tedirgin olup kan verdiğim de hcg 325 çıktı hamileyim diye sevinmiştim ama doktor dış gebelikten şüphe etti. 325,368,504,496,350 değerlerim bu şekilde şuan kendiliğinden düşüyor gibi bu dış gebelik mi kesin kendiliğinden sıfırlanırsa bi sorun kalır mı. Doktorum kürtaj ol istersen dedi ama kese hiç bişi yok istemedim lütfen yardımcı olur musun.