Gulsahmesut 50 gun once devlette dogum yaptim 41 haftaliktik ve uc gun normal dogum sancisi cektim sonra sezaryene aldilar perisan oldum devlete gidince almiyolar malesef sezaryene onu da suyum azaldi diye aldilar yoksa daha çok çekerdim
Cansu10 Buseamaikizlerburcu bende 41 haftalık olcam canım bu zamana kadar normali bekledik devlet olduğu için ama bebek kilosundan ötürü sezeryana alacaklar yoksa suni sancı vereceklerdi oda olmasaydı en son sezeryan bütün ağrıları çektikten sonra