lilasmom_ sezeryan olmuş biri olarak söylüyorum yatmak bence doğru değil. İster normal ister sezeryan yapın tabi ki dinlenin. Ama benim bahsettiğim spora başlamak değil. Ya da ev işi yapmak değil. Evde minik minik yürüyüşler. Saatlerce değil. Yani wm basidi suyu başkasından iatemek yerine kendiniz gidip almanız.