Kızlar saat 5 gibi tuvalete diye kalktım kanamam vardı hafif leke şeklinde, yalnızca peçeteye bulaşacak kadar. Acile geldim hemen alttan bi bakıldı 1.5cm açılma varmış, daha doğum demek için erken dedi, nst çekildi normalde eve gidecektim, doktorum 8 buçuk gibi gelcem muayene etcem beklesin gitmesin demiş bakalım ne olacak bekliyorum🤨🤨