Gamzecimen Merhaba 11 haftalık gebeyim ve yeşilimsi akıntım geliyor 1-2 gün beyaz sonra yeşile dönüyor kaşıntı yanma yok 5 gün sonra kontrolüm var ilk size sormak istedim aynısı başına gelen var mı? Sebebi ne olabilir
Eliztovefasulye Gamzecimen yeşil akıntı normal değildir büyük ihtimal enfeksiyon var doktorunla görüşmen gerek
Esra_4774 Gamzecimen 5 gün cok uzun süre enfeksiyon erken doğuma (düşüğe) neden olabiliyor en yakın zamanda gitmenizi öneririm. Gecmiş olsun 🤲
Churcill Gamzecimen muhtemelen enfeksiyon. Bende gebeliğin başından sonuna kadar vardı. Bazen sarımsı oluyodu bazen yeşil parça gibi oluyodu. Hiç geçmedi
Ceku00 Gamzecimen aynı şikayetle idrar ve vajinal kültür verdim temiz çıktı ama yine de devam ediyor akıntım ara ara. Enfeksiyon olmayadabiliyor ama tedbiri elden bırakmayın kültür yaptırıp ona göre tedavi olun derim
Selinmoon Gamzecimen bu yüzden bir kere acile gittim adam beni rezil etti . Ay gene aklıma geldi ! idrar yolu enfeksiyonu için acile mi gelinir diye , ben de dedim düşükten korktum . Ölüm riskin var sanki falan dedi gerizekalı sinirlendim .
Gamzecimen Churcill bende gebeliğimin başından beri var ama önemsemedim şans eseri karşıma çıktı öyle araştırdım kötü şeyler yazınca buraya yazdım
Churcill Gamzecimen Gebelikte çok oluyor genelde de bir problem olmuyor ama baktırmakta fayda var tabi
Gamzecimen Selinmoon ay yok artık nasıl bi doktor o ne olduğunu bilmediğimiz için gidiyoruz !! Şu an gidiyorum bakalım yoldayım inşallah öyle bir şeyle karşılaşmam
Selinmoon Gamzecimen sen direk idrar yolu enfeksiyonundan şüpheleniyorum deme karnım çok ağrıyor hamileyim dersin 😂 bilmiyorum benim dilim yandı seni de uyarmak istedim
Gamzecimen Selinmoon kasık ağrım ve yoğun akıntım var dedim iyi güzel ilgilendiler bebişi de gördük kalp atışınıda duyduk şükürler olsun idrar tahlili verdim sonucu bekliyorum
aybukee10 Churcill kullanmanıza rağmen geçmedi mi? Bende şuan sarı bazende yeşile yakın tam yeşil olmayan akinti geliyor doktora söyledim kötü koku ve kasinti yoksa sorun yok dedi bir şey vermedi ama endişe duydum. Sizin nasıldı kasinti koku var mıydı
Churcill aybukee10 hayır geçmedi maalesef. Koku ve kaşıntı da oluyodu bazen. Kontrolde olduktan sonra endişe edilcek bişey yok aslında arada bir idrar tahlili veriyodum çok yüksek düzeyde değildi. Doğumdan sonra da hemen geçti