Kızlar merhaba saat 3 gibi yattım tam uyumak üzereyken bel ağrıma uyandım bel ağrısı giriyor girdiği gibi kasıgımada adet sancısı gibi gibi bi sancı giriyor 1 dk sürüyor gidiyor.3 ten beri uyumaya calısıyorum dayanılmayacak derecede değil ama geldiği zamanda canımı yakıyor sirekli olan bi ağrı değil.sizce bu sancı mı acile gitmeli miyim