Hiç canını sıkma bacım. O kadar kızıyorum ki insanlara. Benimki riskli gebelik diye başından beti erken doğar dediler. Etrafımda arkadaş akraba kim varsa aman karnın aşağıya inmiş aman yürüyüşün değişmiş aman senin tipin lohusa tipine dönmüş aman kızlar erken doğar erkekler geç doğar diye diye delirttiler beni. Onlar öyle dedikçe hep kızımla konuştum bekle kızım vaktinde gel sen bunları duyma diye dua ede ede 38+4 e geldim. Yarın planlı sezeryanom var. Herkes şok. Hiç canını sıkma Allah’ın dediği olur