melek123 bi zarari olduğunu düşünmüyorum kana karışmayan tek ilaç parol diye duymuştum. Bende kullandım bi dönem aşırı şekilde diş agrım vardı doktor günde 4taneye kadar içebilirsin demişti hatta bi gün dayanamayınca 3 tane bile içtiğim oldu. Şuan 30 haftalığız çok şükür bi sıkıntımız yok😊 içini ferah tut derim insan ilaç olunca ister istemez tedirgin oluyor mutlaka.