Merhaba. Hamile kalmadan 1 ay önce bel fıtığı teşhisi konuldu. Temizlik yaptıktan sonra bacağımın üstüne basamıyorum çok zorlanıyorum. Normal doğum istiyorum fakat fıtık olanlara normal doğum yapıyorlar mı bilmiyorum 🤷♀️ sizlerde fıtık olupta normal doğum yapan var mı?