Busraaysem merhaba canım ben 10 ay önce yaptım sezeryan oldum planlıydı ama son kontrole gelirken acil alındım sezeryana farklı bir doktor girdi yani seseryanda hangi doktor denk gelirse doğum oluyor normal olursa ebeler yaptırıyor zaten doğumu ilgileri güzeldi ben sadece bir tane hemşireyle mülakaşa yaşadım o kadar