Kızlar 37+ 0 da gittiğimde bir parmak açıklık var 38 de yine gel demişti.. pazartesi 38+0 oluyorum sancım falan yok. Bir hafta içinde açıklık çoğalmış mıdır. Mesela ilk başta benim gibi az açıklığı olupta normal doğuran kişiler ne kadar sürdü bu süreç.. ilk açılmadan son açılmaya kadar geçen süreç ne kadar dı. 38 oldum ve belirsizlik hem sıkıyor hem de zaman geçmiyor gibi (: