Julide92 Kızlar selam ikinci gebeliği ve perşembe günü yani tam 18+6 da tetenoz ilk doz aşım var. Aradan uzun zaman geçti hatırlamıyorum ağrı sızı şişlik ateş yaptı mı sizlere?
OguzMoms Julide92 Bende 6 yıl önce ilk hamileligimde vurulmuştum Hemsirem henüz aramadı 20 haftalık olduk bilmiyorum cagircakmi 🫤
Bride_6470 Julide92 bende kol ağrısı yaptı bazı gebelerde ateş yapabiliyormuş onun içinde parol içilmesi öneriliyor
Boncukk123 OguzMoms bizde çağırma yok canım umursamıyorlar resmen oraya gittiğimde kayıt icin anket falan yaptı ebe orda söyledi şu haftada gel diye ben takip ediyorum yani numara bırakmış olmama rağmen aramıyorlar
OguzMoms Julide92 Aslında hemsirem çok pimpirikli bı insan çok dikkatli disiplinli biri mutlaka arardı ama bayadir sesi çıkmadı bencede bı ariyayim bugün ben 🤭
Zumrut___ Julide92 ilk doz demişsin de kaç kere aşı vurcak acaba ? Benim gittiğim hemşire bir toz aşı yapcam dedi. Benimde ikinci hamileliğim. İlk hamileliğimde hepsini olmuştum
Boncukk123 Zumrut___ aradan uzun zaman geçmişse 2.dozu da öneriyor doktorlar canım eger arası kısaysa 1 doz da yeterli oluyormus doktor oyle söylemişti bana
Julide92 Zumrut___ arada 9sene fark olduğu için hamilelikte bir ay ara ile 2 doz olucam ayrıca doğumdan sonra 3.dozu olursam da ömür boyu koruyuculuğu olacağını söyledi
SenaBM Julide92 kolum çok ağrıdı. Bide bol bol uyku verdi bana aşı. Uyku herkeste oluyor mu bilmiyorum. Çünkü bende her ilaç uyku yapıyor. Covid aşısında bile 2 gün izin alıp uyumuştum evde 😛
Boncukk123 Julide92 agrı sızı şişlik kaşıntı cok oldu 3 gun boyunca da başım cok agrıdı saglık ocagında ebe uyarmıştı ama bazılarını hic etkilemiyor ben cok zorlanmıştım 3 gun boyunca 1 ay sonra 2.doz var