Kizlar dogumum mayis basi olacak Allahın izniyle besik, hamak vs aldim ben ama oda kurmadik eşim zaten en az 1-1,5 sene bizimle uyuyacak odaya gerek yok kendk odamiza bi sifonyer alip esyalarini ona koyariz diyor. Ben odasi olmasi gerektigini dusunuyorum hem aidiyet hem de evin duzeni acisindan. Siz ne dusunuyorsunuz? Oda yapmazsak zor olur mu yoksa gercekten odasina gececegi zamana kadar gereksiz mi?