zey-nep11 Kızlar adetım gecıkıyor. olacağım gün kahve kir geldi bıda gelmedi bugunde az geldi test yaptım böyle çıktı. Bıraz daha geçsin kan vericem.5 dk da testi resm cektim efek yaptım kör oldum görene kdar kuruma çizgisi değil yani…Görüyor musunuz?🙈
Aysemm44 zey-nep11 Evet gördüm daha yeni gebelik o yüzden net çıkmamış 5-6 gün geçsin yine yap yada istersen hemen kan ver orda çıkar
251211 zey-nep11 kız buradan 3 çizgiyi bile gördüm 😁 var görünüyor ama kesin sonuç tabii ki kanda çıkar Allah gönlüne göre versin inşallah 🙏 🫠
zey-nep11 Aysemm44 adet 4 gun oldu gecikiyor yarında olmazsam 5 gun olcak aynen 7 gune kadar beklıcem kuzum❤️
Aysemm44 zey-nep11 Ben 8 gün bekledim daha net çıkıyor ozmn şu hafta göstergesi olan testten al zaten gebelik var en azından kaç haftalık ona bakarsın
zey-nep11 Aysemm44 ılkkez duydum kuzum. Sorarım eczaneye? Normalinide attım 4 dk da cektim işte kuruma değil. Ama kör oldum efektle gorebıldm
Aysemm44 zey-nep11 Var en fazla 2-3 haftalık o yüzden net çıkmıyor ben 8 gün bekledim test yaptım tam çizgi çıktı megersem 8 haftalık hanileymişim ilk oğlumda 😂Allah herkeze nasip etsin inşallah
zey-nep11 251211 daha hiç uğraşmıcam adet 4 gun gecıkıyor ilkkeez. Adam akıllı 7 ila 10 gun gecsın ozaman bi kan verırım.
251211 zey-nep11 hep bu şekil çıkıyorsa vardır o kadar beklemene gerek yok 4 gün geçtiyse görünür kandan ama için nasıl rahat edicekse öyle yap 🫠🫠
zey-nep11 Aysemm44 inşallah bacımmm. Hayırlısı olsun sizindemi böyle gozle gorunmuyordu ama efekt yapıncami gorunuyordu lekelenme oldumu🙈
zey-nep11 251211 yok kuzu beklemek en iyisi hep bi hayal kırıklığı ılkkez gecıkıyorum ve ilkkez lekelendım. Nasip sadece sızlerde goruyormusunuz basına gelen varmı dıye paylaşım yapmak istedim yoruldum cünkü. Son adet 24 Aralık. Yumurtlama 5 ocak catlama 6 7 olması gerek ovulosynda yaptım. Gec dollenmemi acaba bilmiyorum
Aysemm44 zey-nep11 Yok bende belirti tek baş dönmesiydi ve 8 gün gecikme yaptım direk aynı saniye çift çizgi çıktı tek çizgi kırmızıydı diğer çizgi silikti hemen randevu aldım 2 gün sonra gittim 8 haftalıktı
251211 zey-nep11 olabilir bende çizgi o kadar belirsizdi ki ışık tutunca anca görüyordum hatta erken gebelik testinde hiç görünmüyordu aynı gün içinde acile gittim (şeker ve tansiyon ilacı kullandığım için) beta 16 yani düşük çıktı geç döllenme yaşadım nerdeyse 3 hafta sonra kesin hamile olduğumu söylediler kendini strese sokma hayırlısı olsun 🫠🫠
zey-nep11 Aysemm44 anladımmm maşallah❤️ hayırlısı duaya ihtiyacım var bende kasıklarda tatlı batma hıssedıyrm sanki orda gaz varmş gibi baskı var içime doğuyor diyorum ama bakalım ya🥺🥺🥺
Aysemm44 zey-nep11 İgce belirleşene kadar iş yapma cnm kendini hiç yorma inşallah güzel haber alırsn alllah herkeze nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın evlat hasreti ceken herkeze nasip etsin haber alınca burda yaz bende merak ederim ❤️
zey-nep11 251211 aaaaa demekki bendede olablır bi ihtimal ama nasip kısmet hayırlsıı kuzum. Dua et bana olurmu az daha beklimm bakalm nolcak❤️