Kızlar merhabalar, bebek bezi stoğu yapmayı düşünüyorum ama hangisi daha iyidir kafam karıştı araştırmalarım sonucunda sizlerinde deneyimlerini ve fikirlerini merak ediyorum beni yönlendirirseniz sevinirim. (Bir kaç markadan çeşit olarak stok yapma planım var hangisi iyi gelir gelmez bilmediğim için)