Silaybooo123 Bu kese arkası kanama alanı ne zaman geçer arkadaşlar ve zararlı bişey midir benim kese arkasında ufak varmış ama korkuyorum
Seymoshh Silaybooo123 kaç haftalıksın?benim 11 haftalıkken olmuştu hap kullandım dr kese arkası boşalana kadar kanamanın gelmesi normal demişti ve iki üç gün içinde kesildi lekelenme haftanız mühim daha erken haftalardaysanız dikkatli olmalısınız bol bol istirahat vs
Elifcee79 Silaybooo123 kaç haftalıksınız doktor Progesteron verdi mi bir şeye uzanmamak eğilip kalkmamak lazım yatarken de sırt üstü yatıp ayağın altına yastık koyup yatmak lazım
YeniAnne0001 Silaybooo123 korkma Allah’ın izniyle geçer bendede vardı kese altında kanama kendiliğinden geçti sadece benim doktorum önlem olarak Protestan vermişti hiç bir sıkıntı olmadı çok şükür
Silaybooo123 Seymoshh çok şükür benim kanamam ya da lekelenmem yok Rabbim göstermesin sadece kese arkası varmış leke tarzında normalde 10+3 üz fakat ultrasona göre bugün 9+5 iz
Silaybooo123 Elifcee79 normalde 10+3 fakat ultrasona göre 9+5 bugün progestan kullanıyorum normalde ilk başlarda ağrın oldukça kullan dedi doktor bir sonraki gidişimde leke tarzı kanama var her gece düzenli kullanmaya başla dedi cuma günü gittim o zaman da sabah 1 akşam 1 kullanmaya başla dedi niye yükseltti anlamadım
Momycik34 Ben yerleşme kanaması vs hiç görmedim 10. Haftamda falan bi avuç dolusu kanama yaşadım hatta çok korkmuştum ama kesenin yanındaki kanamadan dolayı olabilir dendi 12. Hafta kontrolümde geçmişti görünmüyodu.
Silaybooo123 Momycik34 benim kanamam yok çok şükür inşallah olmaz da ilk gebeliğim kimyasal ile sonuçlandı Rabbim tekrarını yaşatmasın korkuyorum o yüzden
Silaybooo123 YeniAnne0001 evet benimde ilk gittiğimde ağrın oldukça kullan diye verdi o arada bir kanama alanı vs yoktu daha sonra bir birliktelik oldu. Ondan sonra kontrole gittiğim zaman kese arkası leke tarzı bir kanama alanı var sen progestanı düzenli kullan her gece 1 tane dedi daha sonra cuma günü gittim sabah 1 akşam 1 hazneye yerleştir fitil olarak dedi. Niye yükseltti o korkuttu beni inşallah kanamam da olmaz Rabbim büyük🤲🏻🙏🏻😞
Seymoshh Silaybooo123 o birşey değil korkmanı gerektirecek birşey yok bilirsin dr lar herşeyi söylüyorlar ama yinede 12.haftan dolana kadar dikkatli olmakta fayda var
Elifcee79 Silaybooo123 ben ilk öğrendiğimde kahve rengi lekem geldi 3 haftalıkken başladım sabah akşam aldım bana hap olarak verdi sonra bebeğim rahme yakındı baya zor bi süreç geçtirdim 5 ay kullandım bunun yanında pıhtılaşma içinde iğnede korkma kafana da takma bol bol dinlen duanı et Allahın izniyle hiç bir şey olmaz 🤲🏻❤️🥰