Benimde kullanmam lazım hamileliğim süresince 2 düşüğüm var şuan 10 haftaya giriyorum eczaneden borç aldım 3 kutu rapor verilmesi gerekiyormuş özele giidyordum ordaki doktorum yazmıştı ama alamamıştım neyse rapor çıkartmak için kadın doğuma devlete gittim biz veremeyiz hematolojinin yazması gerek dedi onada direk randevu alınmıyo dahiliyeden randevu alıcanda ordan kayıt açıcaklarda ordan hematolojiye randevu bulucanda uzun bi süreç ben bu süre zarfında ilaçlarımı alamıyorum ilacın fiyatı 1050 tl zaten 4 kutu borçlandım daha yüzüm de tutmuyor siz nasıl yaptınız tam olarak