Cuma günü ilk tetanozumu oldum buradaki çoğu kişiden hatta etrafımdaki arkadaşlarımdan 2. Dozu bir ay sonra olduklarını duydum ama ikinci doz için 3 hafta sonraya randevu verildi. Acaba tarihi yanlış mı yazdılar yoksa 3 hafta arayla tetanoz olan var mı? Ona göre gidip sağlık ocağına soracağım. Teşekkür ederim şimdiden