Kedilibebekli Arkadaşlar ben 5+3 haftalık hamileyim. Mide bulantısı yok çok şükür, sizde durum nedir bulantınız var mı?
Zuleyha_18 Kedilibebekli 6 haftalık bir haftadır fenayım 😫 bide çalışıyorum bu gidişle birakicam gibi
Nuur2124 Kedilibebekli canım bende 5+2 yım aksamlari çok artıyor bulantım .ama istifra boyutunda değil afedersin.Basim ağrıyor hareket eden her sey mahvediyor beni .Ama kişiden kişiye değişir canını hiç sıkma🫶
Nihallll123 6+4 benım de mide bulantısından hicbirsey yapamıyorum ne yemek yiyebiliyorum ne mutfağa girebiliyorum inşallah yaşamazsınız hiç çok fena bı dudum 😒🥺
Nihallll123 Dmr4520 evet 6. Haftada daha da yoğunlaştı ama 5+2 de ogrendım gebelıgımı o zamanlar hafif hafif dı şimdi daha beter yedirmiyor da geçmiyor da
celileturk 6+1 bugün ve dün hem mide yanması hem ağızda acı su gelmesi hem bulantı ve kusma ile yani haftaya giriş yaptım. İkinci gebeliğim ve ilkinde de 9 ay kusmuştum. İnşallah bu kaz öyle olmaz
boraninannesi_ 4+6 yım henüz şükür hiç bulantım yok şimdilik saçma sapan beslenmeme rağmen birkaç gündür. İnsallah böyle devam eder🙏🏻 gecmis olsun sizlere de 🧿
Kader-B Kedilibebekli 8 hafta oldu hiç bulantı falan yok şuan bundan önce ki hamileliğimde de yoktu ama yemek yiyemiyordum şuan herşeyi yemek istiyorum 😊
erikliturta Kedilibebekli 5+1 haftalık hamileyim mide bulantısı yok çok şükür. Ne zaman başlıyordu bulantılar çoğunlukla
Elfthh erikliturta benim 12 den sonra başladı ya ilk üç ay misler gibiydim sonrası zor benimde ne garip🥹
Elfthh Lulu57 kasık ağrısı basalrada aşırı oluyor beni uykumdan uyandırmıştı ilk iki üç aya yakın regl olcakmiscasina ağrılar oluyor