Ben hamileyken eşime yaptır demiştim kendi isteğimizle yaptırdık eşimde taşıyıcı çıktı sonra benden kan aldılar çok şükür benimki negatif çıktı sonuç çıkana kadar ben tabi baya bi can çekiştim ama elhamdulillah temiz çıktı zaten gebeliğimde ilerlemişti çıkana kadar