Sevvalll42 Olsun üzülme herseyin bi zamanı var keske kan vermeden kendınızi buna inandırmasaydınız bu olaylar cok oluyor bana da oldu silik çizgi görüp sonu hüsran böylr daha çok üzüldünüz hakkınızda hayırlı olsun elbet olacaktır neden olmasın ama bunu takıntı haline getirmişsiniz böyle yaparsanız daha da ertelemiş olursun bunu takıntı haline getirmeyin benım 5 yıl olmadı hiç bi zaman neden olmuyor olcak mi olayına girmedim hep rahat oldum şuan hamileyim