Sevvalll42 sen hiç post okumuyo musun? Bu sene ki bütün testler neredeyse sorunlu kadinin resmen iki çizgi ayni renk çıkmış gitti kan verdi negatif yani. Vardır inşallah da vardır yani olmamasini isteyecek halim yok seni tanımam etmem bak bi kaybim var diyorsun cok zor cok büyük bi hayal kırıklığı tekrar yaşama diye dedim dua edelim inşallah hayırlısıyla olsun ama biraz sabır yani kacc ay dayandın bi gun hatta surda bi kac saat hevesini gizli tut ki üzülme pozitifse on katı daha fazla sevinirsin. Cizgiyi görecek kadar da gözlerim iyi çok şükür bu arada sadece dağılmış test bozuk mozuk olur sen üzülürsün diye cici cici yapmadım o kadar