sem1
Tahinin yağını sürebilirsiniz. Sık sık nemlendirebilirsiniz. Kendi sütünüzü sürebilirsiniz. Doğru emzirme pozisyonunda tutuyor ve memeyi de nemlendiriyorsanız ağrı gececektir inşallah. Birde memede uyutma konusuna gelince asla tavsiye etmiyorum. Bunu bende yaptım🥲 Memede uyuyunca uyandırmak gerekiyor. Ebemiz uyuduğu zaman işaret parmağımla çene altını yani boyun kısmını hafifçe dürtmemi ve uyandırmami söylemişti. Aktif emmesi için de uyandırmak gerekiyor. Karnı doyduktan sonra da gazını alıp uyumasa bile besigine koymak lazım. İlk baslarda zor oluyor ama daha sonra düzene giriyor.