Ben artık herşeyi kenara koydum ağlamaktan yoruldum ağlamam için ortada hiç bi sebep olmasına gerek yok sürekli ağlıyorum bunaldım insanlar bana nasıl davranacağını şaşırdı . Mesela yarın evlilik yıldönümümüz eşim istediğim yüzüğü sipariş etmiş yetişmemiş pazartesiye gelir ama ben yarın içinde hediyeni yine aldım dedi eminim çiçeğimde gelir ama ben geçtim odaya ağlıyorum yarında hiç bişey yapmak istemicem huzursuzluk çıkarıcam eminim böyle olmaktan kendimden nefret ettim benim gibi olan var mı yoksa benim psikolojim mi bozulmuş 🥹