Balbebek012 beyhan3678 asel Lina ve asel mina bence çok uyımlu ben olsam asel Lina koyardım aselina gibi akıyor isim
beyhan3678 Öneriler çok güzel ama işte diyorum ikinci ismi asel olsun sizce yanlış mı düşünüyorum görümcemin ismi aysel benziyor diye ikinci ismi asel olsun dedik eşimin de gönlü olsun çok seviyorum asel ismini ama
Toprakksx1 beyhan3678 Asel Aysel Aysel Asel kulağa hoş geliyor ama kafanıza yatan şekil de koyun ben Feyza Irmak koyacağım ama kimlikteki yazılışı Irmak Feyza diye düşünüyorum tabi bunun karakter üzerine bir etkisi ağırlığı olur mu bilemedim kararsız kaldım tavsiyelerinize açığım 🌸