Benimde doğumum Mart ortası Antalya’dayiz ne yaz ne kış valla alışverişimi bitirdim çok kalın birşey almadım uzun kollu ince takımlar aldım sadece dışarısı için peluş bir tulum aldım zaten kırkı çıkıp ta evden çıkana kadar yaz gelir buraya evin içinde de aldıklarım kafi klima kullanıyoruz