Yonca_26 doktoe tahmını bızede oglunuz olabılır dedı ama 11 hafta erken 14. Haftada gel hem ılac degıselım hemde cınsıyet netlesır kızda olabilir demıstı ruyalarımada erkek bebe gırıyo hayırlısı olsun 🫶🏻 bır prensesım var down sendrıomlu bakalım bır prenses yada presmı gelecek🥹🫶🏻