Kızlar daha bu sabah post açmıştım aslında düzensiz güven vermeyen nst yüzünden günlerdir hastanede yatıyordum dünden beri iyice kötü çıkmaya başladı bebeğin hareketleri doktor acil olarak sezeryana alma kararı verdi pamuk oğlum doğdu ama direk yoğun bakıma aldılar ten teması bile yapmadılar 🥹 lütfen dua edin bizim için ne yaşadığımın farkında değilim çok kötüyüm sabahtan beri sanki bir kabusun içinde gibiyim ne zormuş meğer 🥹🥹