akdmiremmm Sabah bulantisi kız veya ekşi yersen kız yada tatlı yersen erkek sizce ne kadar doğru yada tam tersini yaşıyan var mı
1palyaco akdmiremmm baştan beri tatlıdan iğrendim hep ekşi tuzlu yiyesim geldi, sabah bulantım da oldu akşam bulantımda . Sonuç oğlum olacak 🌸
fatos2404 akdmiremmm kızım olacak canım tatlı istiyor, oğlum var 5 yaşında deli gibi limon yerdim onda 😂 ve ikisinde de bulantım olmadı 🤓
akdmiremmm mervemurat16 bende aynıyım sürekli kusuyorum daha 7+5 başlıyor kız olacak diye acaba gerçekten doğru mu diye düşünceye kapıldım
akdmiremmm fatos2404 şuan için Rabbimden öncellikle sağlıklı olmasını diliyorum ilk çocuğum kız veya erkek ikisinde ihtiyacım var benimde bulantılarım fazla herkes kız diyo kafam karıştı 😁
1palyaco akdmiremmm yani kendimde hiç uymadı açıkçası . Bu durumlar zaten tamamen bünye ile alakalı bir durum . Bulantı olsun vs.
akdmiremmm 1palyaco ben aşırı derecede hasas bi insanim bu kusmam sayesinde 5 kilo vermissimdir rahat koku olsun yemek olsun diksiniyom herşeyden
1palyaco akdmiremmm bende başlarda verdim yeni yeni alıyorum oda eski kiloma geri döndüm yani ekstra birşey eklenmedi üstüne. İnşallah olmazda bulantılarımız sağlıklı gebelik geçirip sağlıklı bebekler getiririz dünyaya 🌸
akdmiremmm İnanır mısınız gece kusmaya kalınca eşim uyuyo ona bile sinir olmaya başladım ister istemez
Duygu9604 @akdmiremmm sabah bulantım oluyor , tatlıdan gram zevk almıyorum ama (şerbetli ve kremalı tatlılardan) çikolata sık olmamakla birlikte yiyorum , ekşi ve tuzlu daha cazip geliyor sonucu bende merak ediyorum cumartesi belli olacak ☺️