Sevvalll42 Şuanki fuygularımı tarif edemem ağladık eşimle birlikte yarın adet günüm testi yaptım koydum umudum yoktu baktım çizgi varhttps://mutluresim.com/images/2024/01/21/nPvhdd.jpg
251211 Sevvalll42 Var görünüyor canım benim ya inşallah sağlıkla öğrenirsiniz 🫠 eğer elinde bi test daha varsa tekrarlamanı öneririm tabii ki en net sonucu kan verir hadi hayırlısı 🫠🫠🫠
sedanur_bpr0 Sevvalll42 Sabah ilk idrarla tekrar yapın bence. Birde 20 dk sonra beliren çizgi geçersiz sayılıyor. İnşallah hamilesinizdir.
nazazra24 Sevvalll42 sabah aç karna bi test daha tut canım yine emin olursan kan tahlili ver Rabbim kucağına almayı da nasip etsin inşallah 🌸😘
251211 Esraklsco aynen bende tansiyon ve şeker ilacı tüketiyordum haftasonuna denk gelmişti acilde kan vermiştim🫠