scucer Senakrbck hamile olduğumu ogrenmeden 5 gun once cigkofteyi markette gorup almistim elma gibi isira isira yedim normalde hayatta yiyemem oyle 😂 bir gun oncesi de pingui aramistim bi anda 😅
kahvesever__ Senakrbck 5 aylıkken aşermiştim ilk hamileliğim de İkinci hamileliğim de 3 aylıkken aşermiştim
Pofidik123_ Senakrbck bende bu herkeste aynı değil ben hamileliğimin başında evet baya turşu limon falan yemiştim ama şu an 14+3üm bir iki haftadır sürekli tatlı yiyorum tatlı krizi gbiiii kızım olucağını öğrendik dün 🥰bende hurafe ya bu inançlar
MadameNoire Senakrbck reglime 3,4 gün kala su böreği aşermiştim normalde sevmem o zaman anlamıştım hamile olduğumu🤣🤣