1palyaco Esrchn14 tabi aynı zamanda anlamı da güzel olmalı .Kuran da geçen her isim konulması uygun olmuyor anlamından dolayı.
Pemberuya Esrchn14 ben Ömer koydum :)💙 adaletli olan demek ama Ömer Bera istiyordum bera yı eşim istemedi sahabe ismi anlamı da çok güzel
Syda78 Snavra bende Selim alp koydum anlamı çok güzel şu an 28 günlük bebeğim 🥰 sağlıkla kavuşun sizde ♥️
Kbrbydk Esrchn14 Zeyd ismi çok hoşuma gitti. Sahabe ismi. Daha cinsiyeti göstermiyor bizim sipa. Erkek olursa da Zeyd Ali koymayı düşünüyorum.