Lavinya_21 Fatimecansu79 cok saoln sızede gecmıs olsun. Benim oglum da 2 gündur ateşli maalesef götürdük sıra yoktu cocuk doktoruna bizde acıle gösterdik igne yapıp şurup verdi
Nurellaasss Fatimecansu79 4 yaşında oğlum 2 gündür ateşli. Serum takıldı o gece ateşlenmedi sabah yine ateşlendi. Valla oturuyor banyo da suyla oynuyor anca ateşi öyle düşüyor
Ayferyvz İnfluenza olmuş olabilir gidip test yaptır. Ona göre bir antibiyotik baslarsa hemen geçer ateşi evde bekleme .devletbolmazsa özele git kliniğe git çocuğundan önemli değil hiç bisey evde kendi kendine düşecek hastalık değil bizde geçirdik
Fatimecansu79 Ayferyvz özele de gittim defalarca devlete de canım zaten tabiki çocuğumda önemli değil sürekli özele giden biriyiz zaten kulak enfeksiyonu dendi