Halimekprc çok geçmş olsun normal doğum mu yaptınz acaba?
Zahide yetişte birini izlemştm sezaryen olması gerekmş ama kadın normal doğum yapmış bütün kemiklerinde kırık olmş nerdeyse bebeğin😞 bebek durmadan ağlayınca anlamış doktorlar da alçıya alınmış
4 yaşında ama boyu bayağı kısaydı, doktor yine de yürüyebilir tedaviyle dedi