Tepebaşı 🥳🥳🥳
Masaldiyari çok iyi canım benim ilk gebelik 12 haftayız sen
19931994 evet :) benim oğlum var ona kardeş dusunuyoruz cnm
Masaldiyari inşallah hayırlısıyla zamanında gelsin canım 🤗
19931994 aminn insalah cnm :)
Fbnyt ❤️
Masaldiyari valla güzel olur aslnda
Ecelina2020 nasıl yapalım :)
Hiç pursaklarda oturan yokmu kızlaaarrr💕😊
Masaldiyari burdan olur mu insta falan mi bn burdan çok anlamam vlla bn grup ypmyi
Birgün ayarlayıp uygun olanlarla antereste oturabiliriz 🙂
Nemesisnyks evet çok iyi okur ya ama haberleşmek için grup iyi olur
Ecelina2020 bnm instam yok cnm kullanmıyorum kapattm ama wp den grup kurablrz aslinda
Masaldiyari olabilir canm bn katlrm
Masaldiyari ama numara falan nerden yazicaz
Masaldiyari kuzey Ankara’dayim Güzelyurtta 🥰
ilknur-1 çok yakınız 😊
DamlaKpln Ayvalının neresi tam :)
ilknur-1 cumartesi pazarı var biliyor musun. Oraya 2 dakika 😊
Pursaklar
Berel06 bende Keçiören osmangazideyim :)