Ebru-li Kızlar vajinamda dayanılmaz bir ağrı var 37+4 teyim ultrasona göre sizce acılmam mı var suyum gelmeden veya cok kasık bel agrım olmadan istemiyorum doktora gitmeyi
269522 Ebru-li yani sadece vajina ağrısı doğum belirtisi olmayabilir canım sık ve düzenli sancıyı bekle bence de :)
Fatos43 Ebru-li su gelmediyse ve 5 dakikada bir giren şansınız yoksa bekleyin bence 🤗 ılık bir duş alın dinlenin