lale07 bu konuda her doktor farklı düşünüyor sanırım, benim gebeligimi kimyasal sanmıştı doktor, gerçi hala ne olduğu belli değil, ardarda yap tutma ihtimali daha yüksek demişti sağlıklı şekilde ama arkadaşımda bu yöntemi deneyip düşük yapmış bilemedim, ama bana kalsa 1 ay dinlense vücut sanki daha iyi olur gibi geliyor yine siz bilirsiniz doktorunuzla karar verin bence 🙏