Irem0712 Kizlar iyi akşamlar.. 38 haftamızı doldurduk yeni yılı beklemek için doktorum 2 ocağa gün verdi tabi kendiliginden gelmezse :) Özellikle yatakta dönerken bacaklarım çok acıyor.. 2 gündür üstüne basarkende acıyor bacaklarım ara ara kasık agrilarimda oluyor ama uzun sürmüyor.. var mı benim gibi sikayetleri olan ? Sizce 39+3 ü bekleyebilirmiyizzzz
Dniz47 Irem0712 37+6 Yani 38 olmak uzereyim bacak ağrısı kasik ağrısı bel ağrısı tuvalete sürekli gitme sorunu son ay böyle geçiyor canım ya🤔 hep bir tarafların ağrır allah hepimizin yardımcısı olsun 🤗
Sedayznn Irem0712 bende 38+4üm dediklerin bende de var ama doğacakmış gibi hissetmiyorum ben beklerim gibi geliyor tabi bebeklerin keyfine bağlı 😊şu anki sancılar vs doğacakmış gibi hissettirmiyor
EbruUurluGkta Irem0712 canım bende 38-3 üm benim 37 den beri var o şikayetlerim ama gelen giden yok daha 🤷🏼♀️ Hayırlısıyla sağlıkla gelsinler 🤲🏻
Irem0712 Dniz47 insan bi yandan ocağı beklesin diyorda biAn önce gelmesinide istiyorum sabırsız üst düzeyde hadi bakalim 😊
Mavisilegamzeli 36+2 yim doktor alttan muayene ettiğinden beri kasıklarım daha fena ağırmaya başladı 🙄
Byzzz Irem0712 bacaklarının arasına yastık koyup yatmayı dene bide magnezyum işe yarıyo bende içmediğim gün daha felaket oluyorum
Byzzz Irem0712 içmeye devam et demekki içmezsen daha kötü ağrıyacakmış 😂 yani ne yaparsan benm de tamamen geçmiyo zaten😅