Arkadaşlar merhaba,
26 haftalık hamileyim. Esencana gidiyorum gebelik takibi için. Doktorumdan da çok memnunum aslında. Ama bu hastaneye geldiğimi öğrenen herkes başka hastanemi bulamadın die yargılıyorlar. Kasaplar düzgün bir hastane değil orası diyorlar. Kötü muamele yapılıyor vs. Kafamı karıştırıyorlar. Bu hastanede doğum yapan arkadaşlar var mı?