Dilanozbeyuce Selam kızlar 1 aydan az bir sürem kaldı ama hâlâ isme karar veremedik aklımda iki isim var zümra ve yaren sizin de fikrinizi almak istedim sizce hangisi kulağa daha hoş geliyo
Busra221 Dilanozbeyuce ikiside güzel lina liyda aden inci güneş gibilerindense ikiside hoş.benım ilk kızım nisa ikinci kızım aslı