Merhabalar sezaryandan sonda normal doğum yapan varmı kızım sezaryan doğumla dünyaya geldi şimdi tekrar hamileyim bunuda nasipse ve herşey güzel giderse normal düşünüyorum doktorumla da konuştum bu arada iki hamileligimin arası 7 yıl varmı sezaryan sonrası normal doğum gerçekten böyle bişey mümkün mü zorlukları varmı yaşayanlar varsa merak ediyorum