Merhaba kızlar aranızda tüp mideliyken doğum yapmış veya halen hamile olanlarınız var mı. Bende tüp mideliyim ameliyat olalı 4 sene oldu gebelikte 11. Haftaya girmek üzereyim ama midem çok hassas ve içi çok yanıyor sanki acı biberi basmışlar gibi. iştahım kapandı 3 kg kadar verdim vermiş olmama sevindim ama sağlıklı mı bilmiyorum tabi 61 kgidim şuan 58im . Var mı aynı sıkıntıları yaşayıp düzene giren önerisi olan ?