Minikkkkkkk Betam 100dü bugün 69 olmuş kimyasal gebelik mi bilmiyorum. Eşim şehir dışında çalışıyor 45 gün sonra gelecek geldiğin de hamile kalma şansım var mı korkuyorum 😔😔
sehrengiz_8 Minikkkkkkk kimyasal gebelik diğer olumsuz gebeliklerden en kolay olanı adet görmenizle birlikte Bach değeriniz tamamen sıfırlanacak bir sonraki adetiniz normal döngü süreciniz ne ise 28 ise 28 gün sonra olacak. Evet bu süre zarfında tekrardan hamile kalabilme şansınız var. 6-7 kere kimyasal gebelik yaşamış biri olarak söylüyorum çok zor bir durum değil evet başta hevesleniyorsunuz hamileyim diye hayaller kuruyorsunuz bu yönden zorluğu var
momofmychildren @Minikkkkkkk bu kaçıncı paylaşımıniz doktorunuz da kimyasal gebelik demiş biz de öyle olduğunu söyledik neden inanmak istemiyorsunuz? Eşiniz geldiği dönemde adet olabilirsiniz ya da adet görmeden tekrar hamile kalabilirsiniz
Minikkkkkkk momofmychildren niye bu kadar tepki veriyorsunuz siiznde başınıza gelebilir sonuçta ilk defa yaşıyorum ve merak ediyorum
momofmychildren Minikkkkkkk canım benim aynısını yaşadım değerim düştü sonra geri yükseldi ve kürtaj oldum kürtajdan hemen sonra hamile kaldım tekrar
Ahsen_ahsen kimyasal gebelik sadece hormon yüksrlmesi ile olur kürtaj olmaz. internette bunu cok guzel aciklayan doktorlar var onlarin videosunu izleyip bilgi edinebilirsiniz. insallah saglikla sizde guzel haberler alirsiniz vakti saati gelince
momofmychildren Ahsen_ahsen ben de kimyasal gebelik yaşadım kanamam oldu sonra Beta tekrar yükseldi bu yüzden kürtaj oldum
umut1103 1 kez kimyasal gebelik yaşadım ve sonra ki ay hamile kaldım sakın moralini ve psikolojini bozma. %80 hepimizin başına gelebilen bir durum. Allahım sağlıkla hayırlı zaman da tamamlanmayı nasip etsin inşaallah🌸
momofmychildren Minikkkkkkk bu yıpratıcı olabilir evet biz de ailelere söylemiştik ama ikinci kez hamile kalınca kalp atışı duyana kadar kimseye söylemedik
sehrengiz_8 Minikkkkkkk söylenebilir.. beta düştükten sonra tekrar tutunma gibi bir durum söz konusu değil.