Fatya001 Epidural anestezi ile normal doğum yapan oldumu nasıl bir şey nasıl oluyor bilen varsa rica ederim yaza bilirmi? ben 33+1 haftalık hamileyim ve çox kararsızım sezeryanmı olsam ya epidural anestezi ile normal doğummu yapsam diye çox kararsızım
Hayriye32 Fatya001 ben yaptım belden uyuşturuyorlar halk arasında prenses doğum deniyor ne kadar prenses olduğu tartışılır tabi 😂 açılman belirli bi cm gelince belinden iğne yapılıyor baya 7cm kadar falan açılmış olması geeekiyor eğer erken vurulursan ıkınamazmışsın 7cmden sonra ben zaten doğururum demeyin sancılar çok sıklaşıyor o acıyı aza indirdiği söyleniyor candan can çıkıyor ne kadar inerse fayda diye yaptırdım Allah bu yoldaki herkesin yardımcısı olsun 💕
Lalemm86 Fatya001 ben iki tan enormal doğumumu epiduralli normal ile doğurdum dört cm açıklıktan sonra takılıyor ayrıcı ıkınıyorsınuz gayette çok rahat tavsiye ediyorum ben herkese birde ağrı hissetmediğimiz için açılma hemen oluyor sezeryan olmayın zorunlu olmadıkça sezeryan da oldum ben zorunlu bana sorarsanız kesinlikle normal doğum
Semra91 Fatya001 ben ilk doğumumu epidural ile normal yaptım çok muhteşem rahatlık ağzı sancı yok tabi ilk gelen ağrıları saymazsak hastaneye gidene kadar biraz çekiyorsun ama ben 12 saat evde hafif ağrılar çektim hastahaneye gittim sonrası uyuyup dinlenmekle geçti bebeğin gelmesini bekledik oda 6-7 saat sürdü
Nursema27 Fatya001 Bende ilk dogumum epidural ile yapmıştım 4 cm açıklık olunca belden yapıyorlar ve inanılmaz rahat olmuştu Allah nasip eder ise şubatta dogumum var yine aynı şekil yapmak istiyorum
Cerenglr Ben daha doğum yapmadım ama bu şekilde doğum yapan bir arkadaşım çok rahat bi süreç geçirdiğini vajinal acı hiç yaşamadığını falan söylemişti
YoncaD Cerenglr valla kişiden kişiye değişiyor bence . Bende epidural yaptirdim ama yaptormadim gibi biseydi uyuşukluk felan yoktu…
Lalemm86 Fatya001 ağrı yok normal ıkınıyorsınuz ilaç vermiyorlar zaten belden uyulturma olduğu için zaten uyuşturma değil sadece ağrı duymuyorsunuz ayağa kalkıp yürüme felan herley var sadece destekli tanbiki