sevvalcik önceden avicenna ya gidiyordum ve oradaki doktorum çok ilgiliydi bebegi detaylı gösteriyordu bak kolunu oynatıyor annesi vs gibi ayrıca renkli ultrasonda gösteriyordu ve renkli yüzünün resmini veriyordu bi heyecan yaşıyorduk. Ama lale hanımdan hiç memnun kalmadım bebekle ilgili çok yorum yapmadı hadi onu geçtim renkli göstermedi ve neden göstermediniz diye sordugumda da 25.haftadan sonra gösterilmiyor önceden görmediniz mi dedi ama alakası yok 40.haftaya kadar gösteriliyor herkes gösteriyor. Devlet hastanesinden farkı yok tek farkı eşim yanımda girmiş oldu avicenna ya devam edeceğim oradan daha memnun kaldım