Raflesya Arkadaşlar regl bitti temizlendim.Ertesi gün akşam leke gelmeye başladı ve bugün 2.gün 3. güne döneceğim artık hâlâ leke geliyor.Sebebi nedir acaba başına gelen sebebini bilen var mı?
Temmuzmucizesi26 Raflesya aynısı bekarlığımdan beri bende de olur duş alırım peşinden geri gelirdi sorun olacağını sanmıyorum normal bir durum bence
teacher-mom21 Raflesya regl bitti sandın ama bitmemiştir son günlerde zaten hep leke gelir bence nedeni bu
Evremoz Raflesya olur öyle arada , tam sökülme olması zaman alır bazen. Kahverengi leke ise regl zaten bitmiş demektir bekleyen kan yavaş yavaş atılıyor.
Yasdervse Raflesya canım bende aynı sorunu 2 aydr yasıyorum doktora gttım ilç verdi hala devam edıyor doktor sebebleri enfeksıyon olabılır demıstı benım hormonelmiş
Raflesya teacher-mom21 Aslında çok düzenli bir regl dönemim vardı.2 aydır bozuldu ve daha önce başıma böyle birşey gelmedi korktum açıkçası.Teşekkür ederim.🙏🏻
Raflesya Evremoz Daha önce böyle bir durumla karşılamamıştım.Leke ara sıra kahve ara sıra kırmızı geliyor.Tedirgin oldum.Teşekkür ederim yorumlarınız için.🙏🏻
Raflesya teacher-mom21 Acaba düzen değişebiliyor mu günlerin uzaması yada kısalması gibi.Çünkü çok düzenli bir regl dönemim vardı şu 2 aya kadar.