-NurseMom- ben bebeğim doğduğundan beri Sma kullanıyorum şuan 3 numaradayim hatta çok memnunum hipp marka hiç kullanmadim ama onun dışında Aptamil Bebelac vs kullandım bebelaci içince midesi bulaniyordu çocuğumun aptamilde çok gaz yapıyordu Sma ve hipp anne sütüne en yakın mamalar diye duydum sma kullandim memnun da kaldım açıkçası gaz sorunumuz olmadı şuana kadar çok şükür kilosunu da gayet güzel aldi