Hanımlar son iki gündür çok aglıyorum bazen sebepsiz bazen eşimle tartışıyz üst üste geldi hep . Çok alıngan bş dönemdeyim çok üzülüyorum çok aglıyorum kendimi yıpratıyorum. Aglamak istemiyorum ama kendimi tutamıyorum. Bebeğime bişey olmaz demi ? 10 haftalık hamileyim onun için de çok korkuyorum .. ne yapacagım bilmiyorum