Rutin kan testlerimde şekerim normal çıkıyordu. Doktorum şeker yüklemesine gerek yok demişti. 32+1 olduk evde parmak ucundan yemekten 1 ve 2 saat sonra kendim baktığımda 170-160 larda çıkıyor pazartesi doktora gideceğim ama içimde korku oluştu bu zamana kadar bebeğimde sıkıntı olmuş mudur ne yapıcam ben:( doktor neden önemsemedi ki hemde özel hastanede kontrol ediliyorum moralim çok bozuk